Предмет математики настільки серйозний, що корисно не втратити нагоди зробити його трішки цікавішим.
Б. Паскаль
На даний час в різних сферах діяльності відчувається брак фахівців, здатних самостійно та в команді вирішувати проблеми, робити це за допомогою Інтернету. Тому робота учнів в такому варіанті проектної діяльності, як веб-квест, урізноманітнює навчальний процес, зробить його живим і цікавим. А отриманий досвід принесе свої плоди в майбутньому, тому що при роботі над цим проектом розвивається ряд компетенцій:
- використання інформаційних технологій для вирішення навчальних завдань (в т.ч. для пошуку необхідної інформації, оформлення результатів роботи у вигляді комп'ютерних презентацій, веб-сайтів і т.д.);
- самонавчання і самоорганізація;
- робота в команді (планування, розподіл функцій, взаємодопомога, взаємоконтроль);
- брати на себе відповідальність за роботу членів команди (підлеглих), результат виконання завдань;
- вміння знаходити кілька способів вирішення проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обгрунтовувати свій вибір .
Порядок роботи при проходженні веб-квесту:
1. Індивідуально.
Ознайомтеся з запропонованими ролями.
Виберіть собі одну з ролей. Вибравши роль, вивчіть питання, на які вам належить відповісти.
Дослідіть запропоновані вам інформаційні ресурси по своїй ролі. Можна скористатися і самостійно знайденими в інтернеті ресурсами.
Створіть звіт по виконаній роботі.
2. Групами (об'єднання за інтересами).
Об'єднайтеся в групи відповідно до обраної ролі.
Відберіть матеріал для відповідей і продумайте структуру вашого підсумкового звіту.
Створіть загальний звіт групи і будьте готові до публічного його захисту.
3. Колективно (узагальнюючий).
Візьміть участь у виконанні головного завдання - написання оповідання або есе на тему «Правильні многокутники в житті».
Представте результати роботи всьому колективу.
Прокоментуйте роботу інших груп.
Керівництво до дії
Із зібраної інформації необхідно вибрати головне, сформулювати свої думки чітко, зрозуміло, цікаво і лаконічно, тобто звіт кожної ролі повинен бути розрахований на розуміння матеріалу усіма учасниками веб-квесту, а обсяг повинен бути оптимальним для сприйняття.
Нагадування: продумайте форму подання матеріалу! Презентація повинна бути логічно зв'язаною послідовністю слайдів, об'єднаних однією тематикою і загальними принципами оформлення.
Немає коментарів:
Дописати коментар